Menonton GoKart @ Cyberjaya

Published 12/02/2013 by owner2

hello blog,
tempat main gokart ni dekat ngan taman tasik cyberjaya
lepas main kat playground encik adam ajak g tgk gokart ni plak

keje aku mcm biasa la snap gambar anak2 aku ler

hazeera nak buat ape tu ha

lamanya gokart nak mula

hazeera pinjam baju haziq,sebab nak seragam katekan.huhu

mana gokart ni

hari nak ptg ni

snap sesaje

beria menunggu

ha tu dia

laju tu

mama pon pakai baju merah

ish aku tak minat la gokart tu
tgk2 boleh la
dah la mahal
pas tu aku tgk mcm kete kokak je.haha
bole la sekali sekala bawa anak tengok2

 

Advertisements

Leave a Reply

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: